tisdag 5 juli 2011

Jag på jobbet, ca 2 på natten..

Jag på jobbet just nu..

.

Jobbar natt, kortet är taget ca 2 på natten.

Slitet, men har gått överväldigande bra. Har hunnit med massor och ändå är det hälften av natten kvar typ. har hunnit gjort 2 st pastagratänger, gjort lyxiga gorme mackor till de boende för frukosten. Har även skurat golv, tagit hand om säkert minst 6 maksiner tvätt och har lika många maskiner kvar. har också kollat till alla lite då och då osv. Fyllt på med kaffe, tömt diskmaskiner, fyllt på, diskat igen osv osv.. En hel del!! Duktig jessica!!

1 kommentar:

  1. SV: Japp, det är en ridtravare jag har :) Ser att du också har en fin än! Alltid lika kul att se riktigt fina och välutbildade varmblod. Pikén har jag köpt på Hööks. Bor i Stockholm och det finns ett par utvalda Hööksbutiker som säljer HV Polo. Finns dock att beställa över nätet om du inte vill åka till Upplands väsby. Ett tips är dock att storlekarna är mycket små. Jag har S/M i Piké i vanliga fall, till HV Polo blev jag tvungen att ta XL.

    SvaraRadera