måndag 11 juli 2011

Fett irreterande!

För några X-antal veckor sedan, så bokade jag och min hovslagare in att han skulle komma idag kl 14.00. Igår när man kommer till stallet får man höra att han kommer till alal de hästar han har där på anläggningen ska han ta på torsdag, utan min vetskap!

Jag hade bokat jobb och allting efter hovslagaren, nu sket sig det. Så givetvis ska han komma på torsdag då jag SKA jobba.. Måste lösa det med jobbet nu, för Speedy måste verkligen fixa sina hovar. Blir så irreterad att man inte fått veta det tidigare, tänk om jag hade stått där idag då kl 14.00 och väntat på hovis? Ahh!!!! Inte nog med att jag dragit ut flera veckor på hovslagare pga. av smittan som nu i lördags gick ur karantärn och stallet nu äntligen är ett normalt fungerande stall igen. Då när hans ka komma så blir det förskjutet yttligare 3 dagar, dessutom på en dag jag inte egentligen kan.. Åhh... Jaja, bara att bita ihop. Hovlsgare är prio 1 nu, så bara att föröska fixa så att jag kan antingen vara ledig eller få byta pass med någon på jobbet på torsdag.

2 kommentarer:

  1. SV: Köpte det på ica bara :) Men ska till granngården något i veckan och handla kilovis.

    SvaraRadera
  2. Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning jag tävlar med på nelly.com. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så skulle betyda JÄTTEMYCKET om du ville hjälpa mig att sätta en femma på denna klänning,

    http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery

    Dessutom får man *länk i menyn efter varje gång man röstat* och det kan du göra varje dag! Kommentera bara efter varje gång så fixar jag länken. Tack i förväg <3

    SvaraRadera