torsdag 14 juli 2011

Hovis vart här!!

Speedys bakhovar efter hovslagaren fixat! :)
Blev en lätt markant skillnad efter dagens hovslageri. Denna hovslagare jag har är väldigt bra!
Men kommer ta tid att få upp han i trakterna och få han kortare i tån. Det har ju alltid vart hans problem. Men tycker hans hovar ser bättre ut nu än de gjort på hela tiden jag haft honom iallafall och även när jag fick honom. Han är så skicklig och han fick en hel annan benställning bak. Detta går inte att förklara. Blev sådan skillnad att hovslagaren sa att han kan få träningsvärk nu såhär i början, sådan skillnad är det! är så glad att jag äntligen hittat en riktigt bra hovis, är så glad för Speedys skull speciellt!!! Hovis kommer om 5 v igen, kan tänka mig att dte kommer bli större och störar skillnad på hans hovar efter varje gång hovis vart här nu. Känns underbart!!!!
Men fortfarande så är han ju låg i trakterna, men sådant tar lång tid. Men nu är vi på god väg..
Med vänliga hälsningar,,
Jessica Pira

2 kommentarer:

  1. jag fyllde 18 i år, är ungefär 1 ½ år yngre än Emma :)

    SvaraRadera
  2. SV: Oj, mycket fram och tilbaka åkande för dig ;)

    SvaraRadera