tisdag 19 juli 2011

En lyckad dressyrträning.

Speedy efetr dressyrträningen, trött och ny duschad!


Speedy var VÄLDIGT lortig när jag skulel hämta honom från hagen innan dressyrträningen!
Haha, detta är vad jag kallar smutsig häst!
Dressyrträningen idag, om jag ska säga det som mi dressyrtränare sa till mig: Välridet och mycket bättre än han trodde det skulle gå. Med tanke på att jag aldrig för honom tidigare. men gick väldigt bra. Både jag och Speedy tyckte det var jobbigt! Blir att planer in fler dressyträningar här fram över! :) Synd att ingen filmade, hade vart roligt att lagt upp på bloggen. Men imorgon så ska jag och Paulina, från stallet fota varandra då vi rider. Blir roligt med lite nya kort! :) Välbehöverligt om man säger så..
Med vänliga hälsningar,,
Jessica Pira

5 kommentarer:

  1. Svar: Tack så mycket :)
    Jag har två egna hästar och min syster en ponny, så vi har tre stycken på gården :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Njaa, men nåt med travhästar iaf ;)

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja Umesläp är verkligen toppen! :) Tysta, isolerade och rymliga :)
    Ett Thulesläp har vi aldrig haft men vi kikade även lite på sånna annonser innan :)

    SvaraRadera
  4. SV: Tack! du är gullig du :) bra på såna komplimanger!

    SvaraRadera
  5. Tack för det! =)
    hihi, Speedy verkar rätt självbelåten efter sin insats på träningen. =) Då har man ju lixom gjort rätt för sig, till att äta en massa kilo hö!

    Trevlig blogg!

    SvaraRadera