måndag 18 juli 2011

Dressyrträning imorgon och prel. tävlingstermin.

"Nollan", Speedys ena hagkompis.
Speedy idag, ny duschad!
En ny duschad speedy!
Speedy på betet..
Sötaste Speedy!
Min sötnos!
Min sötnos!
"Nollan" igen, Speedys ena hagkompis.
.
Imorgon så är jag ledig! Det står i stället dressyrträning på schemat. Jag och Speedy ska träna våra dressyrkunskaper för Johan, en dressyrtränare/domare som cokså har häst där på anläggningen. På onsdag kväll/natt jobbar jag natt igen. På onsdag kl 12.00 så kommer en till ev. medryttare och ska provrida. på torsdag kommer hon som var igår och kollade då jag red och är också en av de evetuella kandidaterna till att bli Speedys medryttare. Sedan söndag kommer equiT igen, var tänkt att hon skulle komma nu igår, söndag. Men hon hade vissta glömt bort det helt så vi flyttade fram det en vecka då bara.
.
Hur som helst har jag prel. anmält mig och Speedy till en hopptävling i Arboga den 18aug och på värmdö den 18 sep. Har även många fler tävlingar jag har tänkt och förhoppningsvis lyckas ta mig till.
.
Min preliminära tävlingskalender ett tag fram:
28 Aug, Arboga ryttarsällskap. Lok HOPP, 90cm.
10 Sep, Baståsens Ridklubb. Lok DRESSYR, LC:1 & LB:1.
18 Sep, Värmdö Ridklubb. Lok HOPP, 90cm.
2 Okt, Solna Fältridklubb. Lok HOPP, 90cm.
16 Okt, Skästa Ridcenter. Lok HOPP, 90cm.
.
Så ser den prel. ut nu.
Hoppas att jag tar mig på alla, och att allt går enligt planerna.
Sedan kommer det alltid klubbisar osv, och kanske ev. ngn lokal under vinterns gång också.

1 kommentar: