fredag 8 juli 2011

EquiT vart på besök!

Hade bokat in EquiT idag, och jag som trodde att det inet blivit så stor skillnad med tanke på hans hovar nu. Men det hade ändå blivit bättre, så jag blev väldigt överraskad. Men jag har ju vart väldigt noga med både stretching och massage och skritt. Så glad att det ger resultat och att han svarar så himla bra på behandlingarna. Hon kommer nästa helg igen, vi gick bara igenom ryggen idag på honom. Men allt gick väldigt bra och har en sådan uber trevlig equiterapeft också.

Hovslagaren kommer på måndag, så han ska få stå tills dess och gå skrittmaksin ca 20-30min i skrittmaksinen varje dag och vi ska stretcha och massera honom. Fortsätta så som jag gjort! :)
På tisdag kommer den första ev. medryttaren och ska "provrida", vi får ju se hur det går på onsdag kommer den andra.. :))

Jaja, over and out..
Med vänliga hälsningar,,
Jessica Pira

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar