onsdag 25 januari 2012

Söndag, snart eller?

 Jag och Speedy förra vintern.

Imorgon är det fjärde arbetsdagen i rad på nya jobbet, som för övrigt jag trivs jätte bra på. Börjar på det andra nya jobbet på tisdag nästa vecka. Gissa vad? På söndag hämtar vi hem min fina Speedy igen, 4 dagar knappt det kvar. Kan knappt bärga mig, saknat mina fina ögonsten!  Att han är fin min Speedy? Om ni inte tycker det, så vet jag inte vilken planet ni lever på. Men för mig är han världens finaste! Vart som ett barn på julafton, så här förväntansfull, full av lycka och allmänt skiner som en sol, samtidigt som man sitter och biter av halva fingrarna för att man inte kan vänta längre...Klart det kliar i fingrarna efter man vart hästlös i mer än 3månader.

Saknar till och med Speedys dreggliga mule!!!!!!

My horse, brings me a big smile on my face!

2 kommentarer:

  1. SV: Oj, vad onödigt. Varför gillar du inte att återvända skorna? Och vad menar du med att man är på den säkra sidan om man inte gör de?

    SvaraRadera