onsdag 19 december 2012

Tävling på nyårsafton - check!

Bilder: köpte mig själv en julklapp, en bil!!!! Nu kan jag dra häst med min egna bil!!!

I förrgår köpte jag min första egna bil!!
Blev en volvo v70 cross country, årsmodel 2000. Har fyrhjulsdrift och automat, likaså en motor på 2,5 turbo!! En riktig arbetshäst och perfekt för mig som ska köra häst med den. Jag är helt överlycklig att bilen är MIN!!

Hur som helst så är jag och maxi nu anmälda till en pay n jump nu på nyårsafton morgon. Blir klasserna 70 och 90cm då de inte hade 80 cm. :/ sedan finns det en tävling den 26 januari jag ska åka på till runsten. Där jag tävlade sist. Kanake blir någon emellan oxå om
Möjligheten finns, annars så har jag tänkt åh starta 1m i februari och i mars drar jag igång på allvar med lokala tävlingar!! Är sjukt peppad!

Kram!

1 kommentar:

  1. Kul med tävlingar! :) Jag längtar också tills tävlingssäsongen 2013 sätter fart.

    SvaraRadera