torsdag 6 december 2012

Snökaos i stockholm och inställd hoppträning igen!

Jag åh Emilys dotter skottade snö på ett nytt sätt!
Bilder: Från igår, är hemma var det snö kaos!
Skulle ha hopptränat för KG svensson förra tisdagen, blev inställt pga av att KG skulle träna inför Globen horse show. I söndags hade jag tänkt tävla i Södertälje, blev inställt pga jag helt glömt att det var då voi ska till globen horse show och att det hade blivit för stressigt då att ev hnna till Globen som vi planerat i veckor. Igår skulle jag tränat för Pontus Westergren, blev inställt pga att det var total SNÖKAOS i hela Stockholm och man tog sig inte ens fram knappt med bara bil, så att köra med hästtransport var ju bara att utesluta i det kaoset! Har inte vart min vecka och Maxi har fick äntligen på sig broddar igår och så har ej kunnat rida på typ en vecka nästan.. Kul, ska rida honom idag.. Kanske han kommer vara lite galen då? Det återstår att se. Får se om jag ev. tränar för KG Svensson nu på tisdag som kommer eventuellt. Det är snart  jul också, shiit.. så mycket just nu. Har ej hunnit blogga.

Ajja ska slänga i mig lite mat nu ochs ticka till stallet, ha det så länge! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar