lördag 8 december 2012

HJÄLP - Vilket träns???

Maxis sadel, här ser ni vilken färg den har..

Här ser ni maxis färg på hans utrustning

Maxis utrustning

Maxis utrustning

Här har ni tränset JUMP OFF REVOLUTION, från perfect sit of Sweden. FÄRGEN ÄR LJUSBRUN,  dock tkr jag här att färgen ser lite annorlunda ut än bilden som är längst ne på samma träns. Att msn ser bättre här vilken färg det har i verkligheten.

Här är samma träns av JUMP OF REVOLUTION av perfect sit of sweden, fast i färgen mörkbrun. Eller passar mörkbruna/denna bruna färg bättre till Maxis utrustning? BESLUTÅNGEST!!

Tränset JUMP OF REVOLUTION från perfect sit of sweden, färg LJUSBRUN. Samma träns som förr förra bilden här ovan, dock tkr jag den ser ljusare ut här.
 
Min fråga är nu till er vilket av dessa två färger jag ska välja och som passar Maxis utrustning bäst? Jag tror nog det ljusbruna skulle vara den färg som passar och är mest lik Maxis utrustning eller är det mörkbruna finare och mest likt i färgen?
 
 
Vilken av dessa två färger på tränsen skulle ni valt om ni hade samma färg som Maxi har på sinutrustning?
 
 
Har sådan fruktansvärd beslutångest.. Har verkligen fastnat för dessa träns från perfect sit of Sweden, minns att jag såg dem en tvärt i Globen oxå på hästmarknaden där. Än så länge har Maxi bara ett träns och jag har 3 olika bett på honom, väldigt drygt att jämt vara tvungen att byta bett. Dessutom så tycket jag dett Jump off revolution fårn perfect sit of sweden såg väldigt bekvämt ut och snyggt så klart!
 
SÅ HELP ME! :-)


1 kommentar:

  1. Amazing! This blog looks exactly like my old one!

    It's on a entirely different subject but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors!

    Feel free to visit my blog; http://fastcashadvancepaydayloans.com/
    Here is my blog post : cash advances

    SvaraRadera