lördag 29 december 2012

Taggar inför tävling imorgon!

Packat åh klart inför morgon dagen.

Söta maxi för någon dag sedan

Shot vad fin maxi blev idag, tack emily för att du agerar tränare åt mig! Haha, behövs kan jag säga!

Så nu är allt packat åh klart och imorgon beger vi oss 4,5 mil i upplands bro här i stockholm för att tävla på en ridklubb vid namn Håtuna. Blir 70 och 90 cm, nästa gång blire lätt 1m.

Hur som helst så har jag även bokat in en träning för pontus westergren på torsdag. Sedan den 18-19 januari ska jag på en två dagars hoppkurs för Linda Algotsson på Runsten. Det ingår även övernattning för både mig åh hästen inkl. Mat åh frukost. Lyxigt! Ser fram emot, första dagen blir markarbete. Andra dagen blir bana. Allt e betalt åh klart redan, jag är super taggad!! :-)

Den 26 jan så ska jag tävla på runsten, då jävlar kommer jag åh maxi vara fit for fight!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar