söndag 9 december 2012

Film från dagens hoppning

3 kommentarer:

  1. Hej du! Var med och ställ frågor i min frågestund! De 5 första som skriver flest frågor får en länkning i 2 hela inlägg och i videon jag svarar på alla frågorna! Men den personen som skriver mera än 50 frågor blir länkad i 5 hela inlägg+videon! Hoppas att du blir den personen!

    http://linndelwer.blogg.se/2012/december/fragestund-lets-go.html#comment

    //kram Linn! <3

    SvaraRadera
  2. SV: Till att börja med vill jag säga att jag inte alls har den uppfattningen att Tyras hästar far illa, det har jag inte skrivit någonstans och det tror jag heller inte.

    Jag har heller inte sagt att Tyra inte försöker, för hur skulle hon kunna träna och tävla om hon inte försökte även om hon hade förutsättningarna, det går ju inte?

    Det ENDA jag skrivit att jag stör mig på är att hon inte har ödmjukheten, för den kommer man otroligt långt på. Jag har i mitt inlägg skrivit att jag inte missunnar Tyra de kapital hon har eftersom hon kämpat för det, det enda jag efterfrågan är ödmjukheten och det är vad som stör mig.

    Återigen, Tyra är säkert kärleksfull mot hennes hästar. Jag har inget personligt emot Tyra utan jag gillar inte hennes attityd, och det framgår väl i mitt inlägg.

    SvaraRadera
  3. Gud vilken häftig känsla det måste varit!!

    SvaraRadera