lördag 8 december 2012

Bildbomb!

Medans jag rider Maxi, så tolkar Emily bakom deras lilla pärlan med pulkan. GRYMT KUL!

Fina Maxi i nya luvan jag köpte in the Globe!

Nya schabraket + luvan, köptes i Globen! SNYGGT va? ;)

Gorgeous!!

Maxi sovandes i stallgången.

Jag klippte mig igår! :-)
Både igår och i förrgår så har vi haft så sjukt kul i stallet. Emelie tolkar bak med hennes dotters häst Pärlan med pulkan och jag rider Maxi och Kaleria på sin gigantiska pålle. Igår slutade det med att det blev gallopp rejs på ridbanan, emellan mig och Kaleria. Jag vann alla gånger utom en typ. Haha var sjukt kul, Maxi är oslagbar. Han är så grymt snabb, då han sätter de sidan till. Film kommer på det sedan, herregud vad vi skrattade!

Idag känner jag mig mer död än levande, knappt fått sova inatt. Vet inte vad det är med mig, men de senaste dagarna har jag haft svårt att sova ochvaknar minst 3 gånger per natt, MINST!! Vilket aldrig brukar hända mig då jag brukar sova som en stock och alltid ha lättast att sova, jag behöver bara lägga mig ner så slocknar jag. Har även blivit, väldigt lätt väckt. Är så grymt irreterad, detta är så olikt mig. Hatar, att inte kunna sova som en människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar