torsdag 20 september 2012

Var je dag påminner om dig, en påminnelse om att jag fortfaranade är utan dig.. :(

Jag & Speedy sommaren 2011
Varje dag vandrar mina tankar på dig..
Varje dag jag hoppas på att en dag få se dig igen..
Varje dag jag försöker minnas alla de känslor tillsammans med dig..
Varje dag mitt luktsinne försöker minnas lukten av dig..
Varje dag utan dig, är tomt..

För varje dag som går, så blir saknaden större och större..
För varje vecka som går, så känns du längre och längre bort ifrån mig..
Varje vecka blir bara en smärtsam påminnelse om att det var "så länge sedan du fanns hos mig nu"...
Vareviga år som kommer gå, kommer jag vara utan dig..
Smärtsamt.. Sant.. vad ska man göra?

En saga om mina bruna springare som slutade i en "tragedi".. Vilket inte bara berörde mitt hjärta, utan MÅNGA! För en fantastisk häst han var.. En fantastisk häst han alltid kommer vara. Saknaden och min kärlek till denna häst kommer jag iallafall ALDRIG släppa, med tanke på att jag var tvungen att släppa iväg min häst förevigt.. Förevigt kärlek, tanke och saknad till min älskade Speedy Delivery! ♥ Hjärtekorssande.. Gråt om ni vill.. jag gråter inombords varje dag...
 
-------------------------------------
 
 Jag ber inte om eran empati, jag ber inte om erat beklagande, inte uppmärksamhet heller.. Det enda fucking jag bryr mig om är att få min jäkla häst tillbaka!!  Vilket är omöjligt.. För han finna inte hos oss längre.. Kan inte beskriva, här brister mitt ordförråd.. Måste man ihuvudtaget ha ett sådant? Hur ska man kunna beskriva sina känslor? Omöjligt tror jag..  Men ni kanske kan läsa och se vad som händer när en häst lämnar sina ryttare för gott.. Era jäkla ishockeyhallar och fotbollsplaner... Fuck it!! Spyr galla på dessa sporter, snart! Ni kanske sparkar bort en boll? Vad händer om vi förlorar vårt "redskap", den dör på riktigt... Ni har ingenaning, ni totalt ointresserade icke hästmänniskor, vad dessa djur betyder för en flickas hjärta.. Ni har ingenaning hur totalt nedbrytande det det kan vara, att fortfarande ha det inprintat i huvudet att "jag måste till min häst idag". Hästen finns ändå inte där.. Boxplatsen står en annan häst i nu, i hagen står en annan häst också, på hans sadelkammare hänger det en annan sadel, osv.. Det är omöjligt att förstår... Det var ändå ett liv.. Precis som mitt.. Min häst var mitt liv!

1 kommentar: