söndag 2 september 2012

Hur kan man inte låta bli att älska denna häst?

Söta speedy i spöregnet i förrgår!

Speedy.. Finast, bäst åh min! Det är fortfarande obegripligt att han ska försvinna för gott.. Kanske jag inte har förstått riktigt än? Men på tisdag kommer jag dränkas i mina egna tårar och en sorg som aldrig kommer vela lämna mig. Denna häst har vart det bästa jag haft och hur ska man ens kunna förklara hur det känns? Obeskrivligt.. Jag vet inte ens vad jag vill ha sagt, vill bara skrika ut i förtvivlan. Min häst ska DÖ! Åhh, jag kommer nog själv dö. För jag lever åh andas för min häst åh mitt intresse. Är så jobbigt att se honom just nu, för jag vet vad som väntar. Åh Speedy vet ingenting och så ska det bli. Han ska få leva sitt liv in i det sista, ha det bra bli ompysslad åh få en MASSA kärlek!! Jag är trasig utan Speedy. Min bruna fina springare, nu är jag framme i stallet. Nu ska jag krama om
Honom, pussa på hans mule för snart är det försent! :'( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar