söndag 15 juli 2012

Piss väder, bokstavligen..

Bilder från igår: ridbilder på mig och Speedy från igår. :-)

Bilden ovan: Visst är detta lilla stall
Mysigt? :-) Står på sommarbete just nu här, detta stall är granne med stallet jag egentligen står på. :-) men de har ett super mysigt litet stall med 2 uteboxar, speedy som kollar ut igenom boxen på bilden. :-)

Vill grovt börja undra vart sommaren tagit väder? I Stockholm är det regn och undrar om man fpr sol och badväder detta år, eller om man ska börja ge upp den "drömmen".

Får ursäkta min extremt dåliga uppdatering i helgen, men jag har jobbat väldigt mkt och vart så trött hela helgen, utslagen rättare sagt. Pga. Dålig sömn. Men Är så glad att det inte verkade vara si/-höft-leder problem med Speedy ändå. Han är helt bra nu och kan vart någon sträckning.. Ja, något mer tillgälligt bara. Red han igår och han
Kändes så fin!

Dock har jag andra bekymmer nu som tynger mig.. I våran sadelkammare fann jag här om dagen 2 stora spindlar, som Camilla tog bort åt mig. Asså går inte förklara hur äckliga och framförallt vilka jätte spindlar!!! Men igår, så satt 2st nya och likadana spindlar där. Sedan var kag och kolla där jag har massa grejjer hänger på en krok och då kom även en hel arme likadana spindlar fram!! :S Så nu har min spindelfobi trätt kraft på riktigt. Huvva, vad obehagligt det nu är att gå in i sadelkammaren.

Nu ska jag ta ut speedy från hagen här. Kram så länge! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar