fredag 6 juli 2012

Jaha då var det dax igen.

Speedy kändes inte riktigt ikej höger bak. Tror det sitter ganska högt upp, kan vara en sträckning. Tyder lite på en sådan. Har masserat honom idag med arnika gel. Annars känns han fin i benen, ingen värme ngnstans. Ingen svullnad eller något.. Skickade film till hon som jag står på sommarbete hos och är veterinär. Hon tyckte att något också var fel även fast hon såg dåligt på filmen. Jag får hoppas det inte är si-led igen. Fast har ju vart problem med den vänstra åh inte den högra. Så lite konstigt ändå :/ ah får hoppas på en vanlig sträckning.. Ska vänta lite åh låta han vila ich se om det ger sig först. Åhh pallar fanemej inte mer skit som min häst ska dra på sig. Aldrig ska denna otur försvinna..

1 kommentar:

  1. Har du funderat på att ta in din häst på klinik för utredning? Tänker att han är en travare och det kan ju vara ngn förslitning som ligger i botten, och att si-leder etc som de hittar bara är sekundärproblem. Jag hade valt klinik om jag var du för att gå till botten med vad grundorsaken är.

    SvaraRadera