söndag 20 januari 2013

BILDBOMB från Runstens hoppkurs för Linda Algotsson

Nör jag kom fram till Runsten, både fin häst och min fina bil! :-)
Maxi kände nog igen sig, inte första gången vi är på Runsten..
Maxi i en av gästboxarna..

Gästboxarna..
Det är här vi fick sova! :-) Mysigt!
Reserverat för Linda Algotsson, jag sov i rummet bredvid!
En av alla rum.
My things...
Badrum!
Söt Maxi!!
a>
Dag 1 för Linda Algotsson.
Dag 2 för Linda Algotsson
Dag 2 för Linda Algotsson
Dag 2 för Linda Algotsson
Dag 2 för Linda Algotsson

Så nu har man vart på hoppkurs för Linda Algotsson.. Den höll till på Runsten och började i fredags och slutade igår lördags. Otroligt lärorikt och jag är nöjd med kursen, även fast maxi var väldigt pigg igår lördag. På fredag kvällen satt vi och åt middag tillsammans med linda Algotsson och hon var väldigt trevlig!

På torsdag ska jag nog dressyrträna för en som heter Andreas och jobbar på Farsta Ryttarvänner. Han kommer dit jag har ridhuskort i Balingsta, passar bra med lite dressyrträning innan hopptävlingen på lördag, som kommer likaså vara på Runsten. Är en Payn jump och jag ska debutera 1m med Maxi.

1 kommentar: