torsdag 15 november 2012

Lite nervös...

bild: tänk att ha huset och hästhagar i sammanbyggt så här? Att kunna vakna med att se sin häst från fönstret? Huur härligt som helst säger jag! Ja tack!

Har precis sett nya breaking dawn 2, så sjukt bra! Oväntat slut och mer avslöjar jag inte. Ni måste se om
Ni gillar twilight filmerna. Åhh, kan inte förklara! Känner mig nästan frustrerad, så bra är den. Man undrar ju alltid om det ändå trots allt kommer en till film trots allt? :-)

Jag börjar hur som helst bli lite pirrig inför lördag. Är trots allt fredag redan imorgon och klart man har lite fjärilar i magen. Kan inte låta bli och förundras hur glad man blir av dessa fyrbenta vänner.

Vi får hoppas att allt går bra inkl. Lastningen som jag tränat så hårt på. Ska bli så kul, kan knappt bärga mig längre!!

Natti natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar