tisdag 12 juni 2012

Bilder från gårdagen..

karro & Rauni! :-)

karro & Rauni :-)
Jag åh Speedan :-)
Min fina häst :-)
My little sunshine!
SOL!!
Jag åh min finaste! :)
Igår red vi "långtur", vi var ute i typ 2 timmar!! Så härligt och när vi red till vattnet kände man rent hur det faktiskt var sommar!! Vi gick i med hästarna, men vi simmade ej med dem. Idag skrittade jag bara 20-25min ute i skogen klättring och att gå sakta över omkullfallna träd. Imorgon så ska vi rida ännu en långtur tills Kungens Kurva och ta en drive in från hästryggen, haha. Ska bli så kul och lovar att det kommer bli en hel del bilder. Men på fredag åker Rauni, Karros häst till sitt nya hem då hon nu ska sälja sin stjärna. Just det, igår provade hon även att prova rida Speedy var lite skillnad från henna lilla islänning! ;P Hon ska nämligen sedan bli medryttare ev. och ta hand om speedy nästa vecka då jag kommer vara bortrest, då min mamma gifter sig.  Börjar kännas lite pirrigt också med tanke på att jag ska sjunga 3 låtar då. Har ej sjungt så på jätte länge nu, pirr!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar