måndag 29 oktober 2012

Blir rörd över alla fina människor som finns!






Bilder: Jag & Maxi idag, full påpucklade för mörker och regn!
Jag blir så rörd över hur mycket fina människor det finns! Hur mycket fint stöd och feedback jag får från både människor jag inte känner och känner. Precis, vad JAG behöver!! Så less på människor som drar ner en under jordens yta och är "elak"... Jag vill ta kontrollen över mitt liv, på riktigt! Fina Maxi, så glad att jag får rida denna häst ungefär som han vore min egen, även fast han egentligen inte är min häst.. Utan någon jag har till "låns". Snart 2 månader.. Hur hade jag klarat dessa 2 månader utan häst? hur ska jag kunna tacka Maxis ägare, går nog inte.. Känner mig lycklig lottad just nu, lycklig över att äntligen finna en balans i mitt liv. Mycket tackvare dessa fyrbenta vänner, som förgyllat mitt liv!

Shiit denna tjej, vilken grym röst hon har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar