måndag 16 april 2012

sent uppladg videoblogg från förra veckan



Videoblogg som jag filmade förra veckan, men har inte blivit att jag lagt upp den förrän nu. Bättre sent än aldrig! ;) Här får ni se hur skabbig man kan se ut(syftar på mig själv) och när jag gav Speedy sin medicin i munnen. Men han får inte den nu längre! :) Vi har börjat satt igång honom igen och kiropraktor kommer på onsdag morgon, håll tummen! ;) Gav er även en liten bonus i slutet av filmen, när jag visar hur duktig Speedy är på vacker hov, haha! Min lille söte Speedy.. <3

Förlåt för dålig blogg uppdatering, men har vart så mkt dessa dagar. Sedan har mina 2 medryttare haft Speedy hela helgen ändå så. Nä ska snart till stallet åh pula på, har även insläppet ikväll.

Höres sedan,  ska snart hämta ut mitt nya iphone skal! ÄNTLIGEN! :DDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar