torsdag 30 augusti 2012

Shiit, speedy blir utdömd! :(

Pga av Speedys si-leds problem, så fick han akuta inflammationstillstånd i kotpelarens led och i båda si lederna och i haslederna. Han har belastat sig konstigt därefter också inflammationer i kotplearens led och hastledsinflammation.. Säger bara han blir utdömd.. :( Han blev sämre efter förra behandlingen av antiflammatoriskt, sprutat i lederna och likaså  fick han knölar på ryggen efter det och han värre ryggont och likaså här omdagen då jag hämtade honom från hagen så var han svullen om höger bak också.. Åhh, vad händer? :´(  Men alla tycker jag har gjort allt åh lite till nu och gjort mer än många andra skulle gjort så alla som sett honom irl tycker jag gör rätt. Vilket innebär att han får galloppera vidare.. :´( Fina Speedy, Kan inte förklara i ord hur maktlös jag känner mig.. Hade så gärna trollat nu och fått honom bättre.  Finaste hästen, I will always love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar