söndag 24 februari 2013

Gullig läsare!

Hej. Jag vet att det är svårt för dig och så, men skulle inte du kunde skriva ett önske-inlägg om din fantastiska travare Wrammlan? Jag var en trogen följare av eran karriär via Youtube och blev nästan lika ledsen som dig när jag såg filmerna om att hon var uppe i himlen. Är så otroligt imponerad av din ridning och kunskap. Hade själv en travare under samma tid och hade ett mini-mål att bli som er, dock lyckades jag inte! Men ge aldrig upp! :) Du är en stark och fantastisk ryttare, glöm aldrig det. Kram Agnes


----


Åååh, vad gullig du är Agnes! Tack så mycket, värmer verkligen att höra! Javisst, är dte mycket jobb med ridtravarna. Jag har haft två stycken helt fantastiska ridtravare och de är nog faktiskt de hästar som satt djupast spår inom mig. Fast om jag var tvungen att välja mellan Wrammlan och Speedy, så väljer jag nog tyvärr Speedy. Var så länge sedan nu Wrammlan försvann ifrån mig för evigt, men jag tävlade hon väldigt mycket i hoppning. Men den damen var väldigt speciell och hon höll tyvärr inte, då det visade sig att hon hade en gammal lösbenbit sedan travet som vandrat runt i benet och skadat b.la gaffelbandet. Jag minns Wrammlan, mycket väl! Men måste medge att jag inte kommer ihåg alla mina minnen med henne längre. Eftersom min youtube kanal där jag hade alla filmer på Wrammlan "försvann" och sedan alla filmer och bilder jag hade på Wrammlan på min dator också försvann, då min dator en gång krashade, så har jag inte så mycket längre att se tillbaka på. Inga "minnen" i bilder, vill säga. Därför tror jag att jag glömt betydligt fortare, igenom dessa år.

Tack ännu en gång Agnes, läsare som du gör mig glad! Kram Jessica 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar