lördag 19 maj 2012

Mer bilder från dagen + en liten film

Gabban & Rauni

Gabban och Rauni igen :)

Gabban  och Rauni igen

MmMm.. Gott med gräs tyckte Rauni!

Vart försvann Rauni?

Jag & min fina Speedy

Jag & Speedy tog ett skutt

Fina häst!

Min snygging åh jag!!!!

Jag & Gabban :-)

Älskar bilden!

Övertaggad häst?

Haha!

Raunis söta mule!

Vad pekar jag på?

Ett rådjur! :-)




Tänkte faktiskt passa på att skriva lite för omväxklingens skull. Även fast jag bloggat, så har det mest blivit bilder och inte så mycket ord från min sida. Men har besök denna vecka av min bästa vän Gabban som hon kallas, då hon nu snart ska utomlands till nya zeeland, Australien osv. på obestämd tid. Hon har själv häst och tävlat jätte mycket i hoppning, men vill nu prova något nytt och få nya erfarenheter. Så idag och imorgon så har vi fått låna Karro´s häst Rauni, som står i mitt stall, så himla snällt av henne att vi får låna hennes ögonsten! Jag och Gabban hade en super trevlig ridtur och red ner till vattnet och gick i där med hästarna och även så red vi förbi galopp-sträckan där det är avsedd ridled osv. Var ett kanonväder och både ryttare och hästar njöt av värmen tror jag.

Imorgon däremot ska jag och Gabban gå på Gröna Lund och åka lite karuseller, wiiee! Var länge sedan, så ska bli extra kul också med tanke på att jag och Gabban ska dit, vem vet när vi är där nästa gång? Med tanke att på tisdag  åker hon utomlands på obestämdtid. Men måste faktiskt säga att vi haft otroligt roligt och än är det inte tisdag! ;)

Lägger även upp ett litet klipp på mig och min otroligt fina ridtravare, från dagen! Att min stjärna börjar bli fin? :)

Ha det så bra så länge,,
Kram Jessica -`v´-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar