onsdag 31 augusti 2011

God morgon bitches!




Bjuder på lite bilder på Speedy från igår.. :)
Här sitter jag morgontrött åh jävlig.. Skulel ha åkt till Stockholm igår kväll, men missade tåget.. Så får åka nu på morgonen istället, därför är jag "ovanligt" morgonpigg. Så kommer inte hem förrän tisdag nästa vecka. Så nu får min pappa agera hästskötare åt min häst, vi får vell se hur det går. Har då demonstrerat och satt lappar "Pappa gör så här", haha! Men kanske blir lite hästbloggande från umeå också. har ju 2 hästar hos mamma... ajja måste dra, ciao!

3 kommentarer:

  1. Hej Jessica, fin blogg! Men jag har några frågor jag har funderat på, alltså på vardagarna vad gör du nu då? Och kursen/examen du gick i thailand som bartender eller hur det var, hur liksom använder du de nu? :)
    Sen så har jag ju inte sett dig rida på länge så vart hittade du speedy? Verkar fin men har som sagt inte sett er, det var verkligen ett tag sen. Ha det bra MVH Jennnifer på Stall-Strandgården.

    SvaraRadera
  2. Hej, jättefin blogg!
    Måste bara fråga, vet att du gjorde designer till andra förut, gör du det fortfarande eller även nu? :)
    Kram

    SvaraRadera